شرکت ها

پلتفورم آنلاین کاراسان - شرکت ها

برخی استراتژی اثبات شده، می توانند در بهبود کارایی، اعتبار و قابلیت توسعه و ارتقا سازمان ها موثر واقع شوند. مانند هر سازمانی، شرکت شما نیز می تواند در معرض مجموعه ای از چالش های منحصر به فردی قرار گرفته باشد. برخی از این چالش ها را می توان از طریق ابزارها و فرآیندهای آموزش آنلاین ارزیابی کرده و برای حل و یا کاهش زیان کوشید. همچنین می توان، برخی فرآیندها را به صورت آنلاین اجازه دهید شما را با مروری اجمالی از چیستی آموزش آنلاین و تاثیری که می تواند در سازمان شما داشته باشد، ارائه دهیم.

 آموزش آنلاین کارمندان

بیایید با تعریفی از «آموزش آنلاین» شروع کنیم تا مطمئن شویم که هر دو مقصودمان یکی است. آموزش آنلاین هر شکلی از آموزش است که به طور کامل در بستر اینترنت انجام می گیرد و می تواند مبتنی بر متن باشد و یا گزینه های گرافیکی، ویدیویی، صدا، انیمیشن و سایر عناصر تعاملی را شامل گردد. این آموزش ها، معمولاً از طریق سیستم مدیریت یادگیری (ال ام اس) یا پلت فرم یادگیری دیگر ارائه می شود. آموزش آنلاین می تواند بسیار فراتر از دوره های الکترونیکی که پیشتر بدان اشاره کردیم، نتیجه داشته باشد. اگر آموزش آنلاین به درستی انجام شود، باید فرصت هایی را برای فراگیران شما فراهم کند تا با مطالب ارائه شده درگیر شده و نشان دهند که در حال یادگیری و فهم محتوا هستند. فلش کارت ها، فعالیت های یادگیری مبتنی بر بازی، آزمون ها و ... می توانند بخشی از این ترکیب باشند. آموزش آنلاین در طول سال ها با نام های زیادی شناخته شده است. شاید با برخی از این گزینه ها روبرو شده باشید:

آموزش مبتنی بر کامپیوتر CBT

آموزش از راه دور

آموزش الکترونیکی

آموزش مبتنی بر وب

 مزایای آموزش آنلاین چیست؟

در محیط تجاری بسیار رقابتی امروزی، هر کسب و کاری باید از تمام ابزارهای ممکن به نفع خود استفاده کند. و همانطور که اریک ریس، نویسنده استارت آپ ناب، می گوید: «تنها راه برای برنده شدن این است که سریع تر از دیگران یاد بگیرید.» این جمله قصار، امروز برای تمامی کسب و کارها صادق است. بیایید به مزایایی که آموزش آنلاین برای شرکت شما ارائه می دهد، بپردازیم.

استقبال از همه مهارت ها در تمامی سطوح

یک برنامه آموزشی آنلاین با ساختار مناسب به شما این امکان را می دهد که هر فرد در تیم خود را بر اساس سطحی که در آن قرار دارد آموزش دهید. می توانید آموزش را بر اساس گروه، شرح شغل، نقش یا مسئولیت اختصاص دهید. کارمندان جدید وارد هیئت مدیره می شوند، و کارمندان دارای حق استخدام دائمی را پشت سر می گذارند - مهارت های فعلی خود را در سطحی نگه می دارند که با استانداردهای شما مطابقت دارد، با توانایی اضافه کردن آموزش های اضافی در صورت نیاز به صورت مداوم برای هر فرد.

پیشنهاد آموزشی خود را گسترش دهید.

آموزش آنلاین اتکای شما را به در دسترس بودن یک مربی واجد شرایط برای ارائه یک دوره در زمان واقعی، به تعداد کافی از یادگیرندگان، در مکانی قابل دسترس به منظور ارتقا یا افزودن مهارت های جدید به تیم خود، از بین می برد. هنگامی که یک دوره ساخته و اجرا می شود، فراگیران می توانند بدون اتکا به حضور فیزیکی یک مربی، یا به عنوان بخشی از گروهی از کارمندانی که به همان آموزش نیاز دارند، به دوره اختصاص داده شده، در هر کجا که هستند، دسترسی داشته باشند. روزهای انتظار برای بازدید مربی از منطقه شما یا داشتن تعداد کافی از افراد که نیاز به یادگیری "X" داشتند، به پایان رسیده است تا هزینه های آموزشی گرد هم آوردن همه را توجیه کنند. یک دوره بسازید، یک دوره راه اندازی کنید و زبان آموزان شما می توانند دوره ای را بگذرانند.

 ساعات آموزشی منعطف

اکثر آموزش های آنلاین به صورت ناهمزمان ارائه می شود، به این معنی که هر کارآموز طبق برنامه زمانی خود به دوره های خود دسترسی پیدا می کند. کارآموزان تا جایی که می توانند سریع یاد می گیرند بدون اینکه سطح مطالب ارائه شده به اعضای تیم با تجربه تر را کاهش دهند یا در مقابل مربی یا همسالان خود احساس حماقت، غرق شدن یا ناامیدی کنند.

صرفه جویی در هزینه ها

به یاد دارید زمانی را که مربیان به صورت حضوری به مراکز مراجعه می کردند؟ بازدید از شهر، اقامت در هتل، تهیه صورتحساب های سرویس اتاق، هزینه تاکسی و هواپیما، اجاره کلاس و ... همه بر عهده شرکت ها بود. تمامی این موارد، جمع می شد تا آموزش را به مسئله ای پر هزینه برای تجارت تبدیل کند. آموزش آنلاین این فرصت را فراهم می کند تا در عوض، بخش یادگیری و توسعه خود را به یک مرکز سود تبدیل کنید. با داشتن هزینه های نسبتاً ثابت برای ارائه آموزش، ارزیابی مستمر حفظ و بهبود عملکرد در میان تیم خود، و توانایی اندازه گیری اثربخشی آموزش با نحوه تأثیر آن بر شاخص های کلیدی عملکرد شرکت شما در طول زمان - اعدادی برای نشان دادن بازگشت سرمایه خواهید داشت. توسط آموزش شما از طریق فروش بهبود یافته، حفظ مشتری بیشتر، جابجایی کارکنان کمتر، و اگر سلامت و ایمنی مورد شماست - کاهش تصادفات در محل کار (و کاهش هزینه های بیمه) ایجاد می شود.
آیا می دانستید که 40 درصد از کارمندان شغل خود را ترک می کنند زیرا احساس می کنند به اندازه کافی آموزش نمی بینند یا برای رشد مهارت هایشان از آنها حمایت نمی شود؟ با توجه به هزینه های جایگزینی یک کارمند (برای اطلاعات بیشتر به مقاله من مراجعه کنید، حفظ کارمندان برای شرکت های سود محور اولویت بالایی دارد.
به گفته موسسه تحقیقاتی آمریکا، یادگیری آنلاین میزان ماندگاری را از 25٪ به 60٪ افزایش می دهد، در حالی که نرخ حفظ آموزش حضوری از 8٪ به 10٪ است. همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، "مغز فقط می تواند چیزی را جذب کند که باسن می تواند تحمل کند." حفظ اشتیاق و حفظ اطلاعات در یک جلسه تمرینی تمام روز سخت است. فقط زمانی برای غرق شدن آن وجود ندارد.
آموزش آنلاین به شما این امکان را می دهد که یادگیری را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید و دانش را می توان در محل کار، احتمالاً حتی در همان روز، به کار برد. آخرین مورد، بهترین تمرین آموزش آنلاین، ایجاد بررسی های مداوم دانش و تعاملات بازی سازی شده برای کمک به تقویت مفاهیم و بررسی شکاف های دانش، و همچنین برگزاری آزمون ها، آزمون ها و امتحانات نهایی است. اگر ارائه آموزش آنلاین شما تطبیقی ​​است، تحویل دوره به گونه ای سفارشی می شود که این شکاف ها را برای هر یادگیرنده خاص برطرف کند - باز هم، یادگیرنده شما را درگیر می کند و مکرراً در معرض اطلاعاتی که از قبل می داند قرار نمی گیرد.

فهرستی از مزایای دیگر نیز وجود دارد، از جمله توانایی تضمین دسترسی برای زبان آموزان با چالش های دیداری/شنیداری یا تحرک، محلی سازی/تحویل زبان برای زبان آموزان بین المللی، بازخورد بیدرنگ یادگیرنده در مورد دقت محتوای دوره، توانایی زبان آموزان برای دسترسی فوری به اطلاعات اضافی مانند پایگاه های دانش، واژه نامه ها، شماتیک ها و غیره و امکان افزودن عناصر بازی سازی مانند امتیاز، جوایز، تابلوهای امتیازات و مسابقات برای ارائه انگیزه بیرونی به زبان آموزان. و چه کسی دوست ندارد برای انجام کارهای خوب پاداش بگیرد؟ برای من یک کارت هدیه استارباکس درست کنید، لطفا!

 مولفه های کلیدی آموزش آنلاین چیست؟

برای ارائه آموزش آنلاین، حداقل به سه چیز نیاز دارید. شما باید بدانید که نتایج آموزشی مورد نظر شما چیست، اساساً چه KPIهایی را می خواهید در نتیجه برنامه آموزشی خود تغییر دهید. شما باید محتوای درسی داشته باشید که بتواند به روشی قابل اندازه گیری و جذاب به زبان آموزان ارائه شود. در نهایت، شما باید یک پلتفرم آنلاین برای ارائه آن آموزش و سنجش عملکرد یادگیرنده خود داشته باشید. بیایید هر یک از آنها را بررسی کنیم.

نتایج آموزشی

البته، شما می خواهید که کارمندانتان در مورد موارد ضروری آموزشی برای انجام درست و ایمن کارشان بیشتر بدانند – مسئله ای که برای هر کارفرمای مسئولیت پذیری ضروری است. آموزش مؤثر فراتر از اندازه گیری میزان «تهویه در اتاق ها» یا دوره های آموزشی تکمیل شده است – یادگیرندگان برای اینکه ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند، باید رفتار خود را برای بهبود عملکرد و ارائه مزایای بیشتر به کارفرما تغییر دهند. شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) معیارهایی هستند که نتایج عملکرد بهبود یافته را اندازه گیری می کنند. تغییری که می خواهید ببینید چیست؟ در اینجا چند نمونه آورده شده است:

کاهش جابجایی کارمندان / رضایت شغلی بالاتر

کاهش حوادث یا تخلفات ایمنی و بهداشتی

بهره وری / نرخ بهبود یافته (ویجت های بیشتری ساخته شده است)

مطابقت قابل اندازه گیری با مقررات صنعت، به خصوص اگر در صنعتی هستید که توسط شخص ثالث یا سازمان دولتی نظارت می شود

افزایش فروش

حفظ مشتری

افزایش توانایی ارتقاء از درون (کاهش هزینه های استخدام جدید)

و بسته به صنعتی که ممکن است در آن باشید، موارد بیشتری نیز وجود دارد.

آموزش آنلاین به شما این توانایی را می دهد که با تکیه بر اعداد سخت برای نشان دادن بازگشت سرمایه آموزشی، پیشرفت را در طول زمان اندازه گیری کنید.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

هر روز هفته از 9 صب تا 16 بعدازظهر

مشاوره رایگان