جزئیات کلاس ها

برای ثبت در کلاس زیر اقدام نمایید

کسب درآمد با هوش مصنوعی

مدرس : صابر آقامحمدی

مدت زمان دوره : 1 جلسه

قیمت دوره : 4,500,000 ریال

کسب درآمد با هوش مصنوعی

نفوذ فزاینده هوش مصنوعیAI  در تجارت، فرصت های جدیدی را برای افراد حرفه ای جهت بهبود کسب درآمد آنلاین با هوش مصنوعی فراهم می کند. مطالعه MIT در سال 2024 نشان داد که بیش از نیمی از کسب‌وکارهای بزرگ در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و پذیرش آن در میان استارت‌آپ‌هایی که توسط مدیران جوان‌تر، تحصیل‌کرده‌تر و با تجربه‌تر رهبری می‌شوند، بیشتر است. تقویت مهارت‌های هوش مصنوعی می‌تواند با باز کردن فرصت‌های کاری با شرکت‌هایی که قبلاً از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند یا به دنبال پشتیبانی برای پذیرش هوش مصنوعی هستند، به سودآوری کسب‌وکار شما کمک کند. یکی از نمونه‌های قابل توجه یک ابزار مفید هوش مصنوعی ChatGPT توسط OpenAI است که پتانسیل هوش مصنوعی را برای کمک به ایجاد محتوا و تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان داده است. در حالی که چنین ابزارهایی کامل نیستند، نحوه برخورد برخی کسب و کارها با وظایف و تسک های روزمره را تغییر می دهند. در این دوره، روش‌های عملی را بررسی می‌کنیم که استعدادهایی مانند شما می‌توانند از هوش مصنوعی برای افزایش درآمد استفاده کنند. ما برنامه های کاربردی واقع بینانه و چالش های بالقوه را پوشش خواهیم داد تا به شما کمک کنیم در این چشم انداز در حال تحول رو به جلو حرکت کنید.

چگونه ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما در کسب درآمد کمک کنند

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به کارآفرینان انفرادی، استارت آپ های کوچک، شرکت های متوسط ​​و شرکت های بزرگ در همه صنایع کمک کنند. آنها همچنین می توانند در جنبه های مختلف کسب و کار آزاد شما، از تولید محتوا گرفته تا پشتیبانی مشتری، کمک کنند. ابزارهای نوستاری هوش مصنوعی می توانند تولید محتوای شما را به خصوص در مراحل اولیه سرعت بخشند. هوش مصنوعی به ویژه برای موارد زیر مفید هستند:

 

-طوفان فکری: به سرعت ایده ها یا طرح های موضوعی را برای شروع پروژه های خود ایجاد کنید.
-ایجاد اولین پیش نویس ها: پیش‌نویس‌های خامی ایجاد می کند که بتوانید آن‌ها را برای تولید محتوای باکیفیت اصلاح و شخصی‌سازی کنید.
-جاسپر نمونه ای از ابزار نوشتاری هوش مصنوعی است که می تواند به ساده سازی جریان کاری محتوای شما کمک کند. در حالی که مقالات کاملی تولید نمی کند، می تواند:

 - خطوط کلی و پلات را در عرض چند ثانیه ایجاد کند و بدین ترتیب شما در زمان و   مرحله برنامه ریزی صرفه جویی کنید
- پیشنهادات محتوایی را ارائه دهید تا به شما به عنوان یک نویسنده مستقل کمک کند تا بر موانع نویسنده غلبه کنید
-در بیان مجدد یا بسط ایده های خود کمک بگیری
-به یاد داشته باشید، خروجی جاسپر باید یک نقطه شروع باشد. تخصص شما در پالایش و شخصی سازی محتوا برای رفع نیازهای مشتریان شما بسیار مهم است.

DALL-E یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای آزمایش است، این بار برای ایده پردازی بصری. این ابزار می‌تواند به شما در ایجاد تصاویر تاثیرگذار کمک کند، حتی اگر خودتان را هنری نمی‌دانید:

- ایجاد مفاهیم تصویر بر اساس توضیحات متنی

-اجرای سریع سبک ها و ترکیب بندی های مختلف

-الهام بخشی برای پروژه های طراحی شما

در حالی که DALL-E جایگزین مهارت‌های طراحی حرفه‌ای نمی‌شود، می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌ها را سریع‌تر تکرار کنید و مفاهیم اولیه را به طور مؤثرتری به مشتریان ارائه دهید. نمایش یک مفهوم بصری می تواند بسیار موثرتر از توصیف آن در کلمات باشد. 

تسهیل امر پشتیبانی مشتری

چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند خدمات مشتریان شما را به روش‌های زیر تکمیل کنند:

    رسیدگی به پرس و جوهای معمول، وقت شما را آزاد می گذارد تا روی سوالات پیچیده تر مشتری تمرکز کنید

    ارائه پشتیبانی 24/7 برای برخی مسائل، بهبود زمان کلی پاسخ مشتری شما

    جمع آوری اطلاعات اولیه قبل از تحویل مشتری به نماینده مناسب برای خدمات شخصی

این ابزارها زمانی بهترین کاربرد را دارند که آنها را با دانش و فرآیندهای خاص خود سفارشی کنید و اطمینان حاصل کنید که دقیقاً نشان دهنده برند و خدمات شما هستند. ادغام این ابزارهای هوش مصنوعی به طور متفکرانه در جریان کاری شما می تواند کارایی شما را افزایش دهد و به طور بالقوه به شما در انجام پروژه های بیشتری کمک کند. با این حال، مهارت های منحصر به فرد و تماس شخصی شما در ارائه کار با کیفیت بالا به مشتریان بسیار مهم است.

چگونه با هوش مصنوعی به عنوان یک تجارت درآمد کسب کنیم

گسترش یک کسب و کار به زمان، تلاش و تفکر استراتژیک نیاز دارد. سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی می‌تواند به شما در شناسایی فرصت‌های خارجی، بهینه‌سازی فرآیندهای عملیاتی و افزایش تجربیات مشتری کمک کند. هوش مصنوعی می‌تواند نحوه عملکرد کسب‌وکارها را متحول کند، از جمله خودکار کردن وظایف معمول و ارائه بینش‌های ارزشمند برای تصمیم‌گیری استراتژیک.

در این بخش، نحوه استفاده از هوش مصنوعی را برای افزایش فروش و افزایش سود خود بررسی خواهیم کرد.

بازاریابی و تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی

برای هدایت ترافیک به پلتفرم‌های اجتماعی یا وب‌سایت خود، یک بینش عمیق از مخاطبان هدف می‌تواند به شما کمک کند تا محتوا و تبلیغات خود را برای خدمات خود برای مشتریان بالقوه خود تنظیم کنید. قابلیت‌های تجزیه و تحلیل داده‌های هوش مصنوعی می‌تواند هم مخاطبان هدف شما و هم ترجیحات، رفتارها و حتی کانال‌هایی را که ترجیح می‌دهند با آن‌ها تعامل داشته باشند، نشان دهد.

ابزارهای بازاریابی ایمیلی مانند Optimove می‌توانند به تجزیه و تحلیل رفتار مشترکین، تعیین بهترین زمان‌ها برای ارسال ایمیل‌ها و پیگیری تعامل مشتری کمک کنند تا بتوانید ایمیل‌های آینده را برای تبدیل بیشتر و فرصت‌های فروش بیشتر شخصی‌سازی کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی مانند AdCreative همچنین می توانند ایجاد و قرار دادن تبلیغات آنلاین را خودکار کنند. آن‌ها می‌توانند به تجزیه و تحلیل داده‌های کاربر در زمان واقعی کمک کنند، بنابراین می‌توانید در چند ثانیه در مورد قرار دادن آگهی تصمیم‌گیری کنید و اطمینان حاصل کنید که تبلیغات به مرتبط‌ترین مخاطبان برای افزایش فروش نشان داده می‌شود.

یکی از نمونه‌های واقعی در مورد اینکه چگونه بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند موفق باشد آمازون است. توصیه های خرید شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی آنها رضایت مشتری و فروش را برای کاربرانشان افزایش داده است. بیش از یک سوم خریدهای مشتریان آمازون ناشی از این توصیه ها است.

گوگل مثال دیگری است. راه‌حل‌های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل به کسب‌وکارها کمک کرده تا هدف‌گذاری و دسترسی خود را بهبود بخشند و در نتیجه بازده سرمایه‌گذاری (ROI) بالاتری را برای تبلیغ‌کنندگان به همراه داشته باشند.

 خدمات مشتری با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید. کسب‌وکارها می‌توانند از هوش مصنوعی برای بهبود تعاملات مشتری از طرق مختلف استفاده کنند:

     تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده ابزارهای هوش مصنوعی می توانند تعاملات گذشته مشتری را برای پیش بینی نیازهای آینده تجزیه و تحلیل کنند که به شما این امکان را می دهد که به طور فعال به مسائل احتمالی قبل از بروز آنها رسیدگی کنید.

    تحلیل احساسات هوش مصنوعی می‌تواند لحن پیام‌های مشتری را به شما بگوید و به شما در اولویت‌بندی بازخورد فوری یا منفی کمک کند که کمک می کند تا به موقعیت های بحرانی به سرعت واکنش نشان دهید.

    توصیه های شخصی هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های مشتری را پردازش کند و خدمات یا محصولات مرتبط را پیشنهاد کند و توانایی شما را برای فروش یا فروش متقابل افزایش دهد.

    برنامه ریزی خودکار ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی می توانند به شما در مدیریت تقویم خود کمک کنند تا مشتریان بتوانند بدون دخالت مستقیم شما قرار ملاقات رزرو کنند.

    ترجمه. ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی می توانند به شما در برقراری ارتباط با مشتریانی که به زبان های مختلف صحبت می کنند کمک کنند و پایگاه مشتریان بالقوه شما را گسترش دهند.

    تشخیص صدا. هوش مصنوعی می‌تواند پیام‌های صوتی یا تماس‌ها را رونویسی کند، و نگهداری سوابق دقیق تعاملات مشتری را آسان‌تر می‌کند.

    مسیریابی هوشمند برای فریلنسرهایی که در تیم‌ها کار می‌کنند، هوش مصنوعی می‌تواند درخواست‌های مشتری را بر اساس تخصص و در دسترس بودن به مناسب‌ترین عضو تیم هدایت کند.

اگر قبلا ثبت نام شده اید؟
وارد شوید

سرفصل‌های دوره