جزئیات کلاس ها

برای ثبت در کلاس زیر اقدام نمایید

طراحی بنر پست و استوری

مدرس : ماهرخ ابوسلمان رضوانی

مدت زمان دوره : 1 جلسه

قیمت دوره : 4,500,000 ریال

طراحی بنر پست و استوری

نمی توان انکار کرد که استوری اینستاگرام یکی از محبوب ترین ابزارهای موجود این اپلیکیشن است که فراتر از اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها، به شما امکان می دهد تا ترافیک مستقیم به وب سایت ها یا لیست های اشتراک خود ایجاد کنید. ما در کارآسان آموزش می دهیم که چگونه با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید در شناساندن و معرفی برندها عملکرد خوبی داشته و با فالوورهایتان ارتباط برقرار کنید. در مورد دیزان و طراحی بنر و استوری اینستاگرام، هر آنچه را که برای گرفتن و ویرایش عکس های عالی برای رسانه های اجتماعی نیاز دارید به شما آموزش می دهیم؛ در واقع در این دوره آنلاین، تمام اسرار ایجاد و ویرایش محتوا، به طور خاص بر روی عکاسی و ویدئو را برای موفقیت در اینستاگرام آموزش خواهیم داد.

بر کسی پوشیده نیست که بخش عظیمی از جهان به اینستاگرام اعتیاد دارند. آمریکا به تنهایی 121 میلیون کاربر اینستاگرامی دارد و یک اینستاگرامر متوسط ​​هر روز تقریباً 28 دقیقه را صرف پیمایش در این برنامه می کند. این میزان، مدت طولانی محسوب می شود که افراد بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود سپری می کنند! همچنین به همین دلیل است که بازاریابان، مشاغل و تولید کنندگان حصولات مختلف، این پلتفورم را بسیار دوست دارند. استوری ها دلیل اصلی محبوبیت اینستاگرام هستند. از نیم میلیارد کاربر روزانه، نزدیک به 87 درصد از آنها استوری اینستاگرامی خود را آپدیت می کنند. این داده ها فقط روند صعودی دارند، زیرا کسب وکارها و حساب های خصوصی استراتژی های بیشتری را حول این نوع محتوا ایجاد می کنند.  البته همه استوری های اینستاگرام برنده نیستند و نباید تعجب آور باشد که استوری های خوب طراحی شده دارای نرخ تعامل بسیار بالاتری نسبت به استوری هایی با طراحی متوسط ​​هستند می باشند. خبر خوب این است که نکات آسانی وجود دارد که هر کسی می تواند از آنها برای بهبود استوری های اینستا خود استفاده کند!

طراحی بنر پست و استوری را چگونه آغاز کنیم؟

قبل از اینکه هر کسی بتواند طراحی را شروع کند، صاحبان کسب و کار باید چند چیز را برای بهینه سازی فرآیند بدانند:

مخاطب هدف کیست؟

اهداف اصلی چیست؟

بهترین زمان برای ارسال پست چه زمانی است؟

طوفان فکری در خصوص این اهداف، فرآیند طراحی را روان تر می کند و در عین حال اثربخشی محتوا را نیز افزایش می دهد. پس از برنامه ریزی اهداف، زمان شروع به ساخت محتوای فوق العاده ای است که بینندگان را به صفحه نمایش خود مجذوب می نماید! 

ایجاد محتوا

اپلیکیشن اینستاگرام در حال حاضر امکانات زیادی برای طراحی ارائه می کند. ابزاری که متخصصان رسانه های اجتماعی به طور خاص عملکرد آن را می پسندند و از آن استفاده می کنند Canva Pro است. بیش از 75 میلیون عکس، ویدیو، فایل صوتی و گرافیک و همچنین 420000 قالب رایگان را در این پلتفرم خواهید یافت. بدون دانش طراحی خاص، می  توانید همه قالب  ها را شخصی  سازی کنید و آنها را با هویت برند خود تطبیق دهید. این شامل بسیاری از مواردی است که مخصوصاً برای استوری اینستاگرام مناسب هستند. علاوه بر این، این برنامه برچسب ها و امکانات بیشتری را برای دکوریزه کردن ارائه می دهد. حتی می توانید زمان بندی کنید و طرح های تمام شده  

برنامه ریزی اولیه پست های اینستاگرام

درست مانند Planoly که اجازه می دهد تا پست های اینستاگرامی خود را از قبل برنامه ریزی کنید، ابزارهای زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید استوری ها و سایر پست های خود را در زمان بعدی مورد نظر به طور خودکار منتشر کنید. یک ابزار محبوب پلتفرم Later (که قبلا Latergramme نام داشت) به عنوان یک پلت فرم بازاریابی اینستاگرام معرفی می کند و امکان برنامه ریزی، ارسال و تجزیه و تحلیل محتوا را فراهم می کند. علاوه بر اینستاگرام، Later همچنین ویژگی هایی برای فیس بوک، توییتر، لینکدین، پینترست و تیک تاک ارائه می دهد. در یک برنامه ریز بصری، می توانید محتوای خود را با کشیدن و رها کردن تنظیم و زمان بندی کنید. از آنجایی که ارسال خودکار استوری ها در برخی ابزارها دشوارتر است و نمی توانید به ویژگی های اینستاگرام مانند پیوندها یا برچسب های موسیقی از یک ابزار خارجی دسترسی پیدا کنید، Later در عوض به شما یادآوری می کند که زمان ارسال استوری شما فرا می رسد. سپس می توانید به راحتی قالب های از پیش آماده شده خود را در اپلیکیشن اینستاگرام نهایی کنید. در ابزار Later، می توانید محتوای خود را از قبل در نمای تقویم برنامه ریزی کنید. برای استوی هایتان، اعلان  هایی را برای زمان مناسب ارسال دریافت می  کنید.

Buffer نیز در سال 2010 در انگلستان تاسیس شد و یک پلتفرم برای بازاریابی بصری، تعامل با مخاطب و تجزیه و تحلیل است. بافر با ابزارهای Publishing و Analytics تفاوت دارد. با انتشار بافر، می  توانید محتوای خود را برای اینستاگرام، فیس  بوک، توییتر، پینترست و لینکدین در یک داشبورد برنامه  ریزی و منتشر کنید که در مورد محتوای داستانی نیز صدق می  کند. مشابه Later، یک اعلان از Buffer در زمان مورد نظر در اینجا دریافت خواهید کرد. Facebook Creator Studio ابزاری است که با آن می توانید پست های اینستاگرام خود را از قبل برنامه ریزی کرده و به صورت خودکار منتشر کنید. همچنین اطلاعاتی درباره عملکرد پست خود دریافت خواهید کرد و می توانید به نظرات کاربران پاسخ دهید.

 نظارت و تحلیل

علاوه بر ایجاد محتوا و برنامه ریزی از پیش برای پست های خود، ابزارهایی وجود دارند که می توانند به طور حرفه ای میزان دسترسی و کلیک پست ها را تجزیه و تحلیل و نظارت کنند. به این ترتیب، می توانید استراتژی رسانه های اجتماعی خود را تنظیم کنید، در بهترین زمان پست ارسال کنید و بهتر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. اکثر ابزارهای رسانه های اجتماعی از یک رویکرد کلی و مشابه پیروی می کنند و علاوه بر عملکرد ایجاد و برنامه ریزی، داشبورد و ابزارهای تجزیه و تحلیل نیز دارند.

یکی از این ابزارها Facelift است که تقریباً تمام ویژگی های یک ابزار رسانه اجتماعی را با بیش از 10 ویژگی پوشش می دهد. عملکرد نظارت و گوش دادن به رسانه های اجتماعی به شما اطلاع می دهد که چگونه در مورد برند، محصولات یا خدمات شما صحبت می شود. با چنین ابزاری می توان خطر طوفان و شکایات را نیز زود تشخیص داد و مهار کرد. ابزار Sprout Social همچنین تجزیه و تحلیل چهره های کلیدی خود را به شما ارائه می دهد که با آن راهکارهای هیجان انگیزی در مورد عملکرد محتوای خود دریافت می کنید. 

 

اگر قبلا ثبت نام شده اید؟
وارد شوید

سرفصل‌های دوره