جزئیات کلاس ها

برای ثبت در کلاس زیر اقدام نمایید

آموزش دراپ شاپینگ (فروش واسطه ای)

مدرس : صابر آقامحمدی

مدت زمان دوره : 4 جلسه

قیمت دوره : 2,800,000 ریال

آموزش دراپ شیپینگ

اگر در صدد آموزش دراپ شیپینگ برای رسیدن به رویای استقلال مالی خود هستید، به شما تبریک می گوییم، زیرا شما اولین قدم برای راه اندازی یک کسب وکار دراپ شیپینگ را برداشتید: داشتن یک آرزو و هدف. در ادامه ین نوشتار سعی خواهیم کرد تا به بخشی از مطالب ارائه شده در کلاس های دراپ شیپینگ کاراسان به طور بسیار خلاصه وار اشاره کنیم و این کار را با معرفی هشت مرحله ای که برای آغاز دراپ شیپینگ بدان نیاز خواهید داشت را شروع می کنیم:

 تحقیق در مورد شرایط بازار
بررسی رقبا
ارتباط با تامین کنندگان قابل اعتماد
مشخص کردن پلتفرم
بازاریابی محصولات
میسر نمودن بازگشت محصول
تست A/B
ادامه تلاش

 در دراپ شیپینگ، هدف این است که با استفاده از کانال های بازاریابی رایگان مانند SEO با ارسال مقالاتی که حاوی کلمات کلیدی هدف شما هستند، محصولات خود را تبلیغ کنید. هرچه مقالات بیشتری پست کنید، فروشگاه شما بیشتر دیده می شود. نمایش محصولات در اینستاگرام و فیس بوک نیز می تواند کمک کننده باشد، اما برای این کار به تعداد زیادی فالوور نیاز دارید. همانطور که می بینید، راه اندازی و اجرای یک کسب و کار دراپ شیپینگ به صورت رایگان امکان پذیر است. اما می تواند به طور جدی وقت گیر باشد. بنابراین اگر زمان زیادی ندارید و می خواهید نتایج فوری را ببینید، خودتان را آماده صرف هزینه هایی هر چند ناچیز نمایید.

 هزینه راه اندازی یک کسب و کار دراپ شیپینگ چقدر است؟

اگر واقعاً برای راه اندازی دراپ شیپینگ جدی هستید، باید مقداری هزینه را مد نظر قرار دهید. پس سوال این است که برای شروع دراپ شیپینگ به چه مقدار پول نیاز دارید؟ حقیقت این است که هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. اما اگر بخواهیم توضیح مختصری در مورد هزینه ها ارائه داده و  تصور درستی از میزان بودجه زمانی که به دنبال راه اندازی یک فروشگاه دراپ شیپینگ هستید، مصور شویم؛ باید بگوییم که تنها هزینه شما صرف وبسایت و پلتفورمی است که می خواهید در آن محصولات خود را عرضه کنید. البته، این فرض بر این است که شما از قبل یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت دارید.

 چگونه یک کسب و کار دراپ شیپینگ راه اندازی کنیم

اگر اجرای تبلیغات فیس بوک ایده آل نیست، می توانید اینفلوئنسر مارکتینگ را امتحان کنید. این استراتژی بازاریابی مستلزم کمک گرفتن از افراد بانفوذ برای کمک به تبلیغ محصول شما است، که اغلب با پرداخت هزینه میسر می شود.  پلتفرم هایی مانند Grin و Dovetale می توانند ارتباط با اینفلوئنسرهای مناسب را آسان کنند.

منظور ما از اینفلوئنسرهای درست، اینفلوئنسرهایی است که مخاطبان و ایده آل هایشان با شما همسو هستند. سایر استراتژی های بازاریابی که می توانید امتحان کنید شامل بازاریابی ویدیویی از طریق YouTube و TikTok، تبلیغات Google PPC و غیره است.

همچنین مطالعات نشان می دهد که 30 درصد از خریدهای آنلاین در نهایت به دلایل بی شماری بازگردانده می شوند. بنابراین به جای ترسیدن یا فرار از آن، بهترین کار این است که برای مقابله با چنین مسئله ای آماده شوید، به خصوص زمانی که فروش شما شروع می شود. یکی از راه های آسان برای آماده کردن فروشگاه خود برای بازگشت کالا، ایجاد و انتشار خط مشی بازگشت در وب سایت شما است.

 چند درصد امکان دارد تا در پروژه خود با شکست روبرو شوید:

چنین امری، در صورتی که برنامه ریزی و پیش بینی های لازم را انجام نداده باشید، محتمل است. این سناریو را تصور کنید:

پس از خرج کردن 1000 دلار برای تبلیغات فیس بوک، متوجه می شوید که فقط 125 دلار از آن فروش داشته اید. غریزه طبیعی شما در این لحظه این است که تبلیغات فیس بوک را کنار بگذارید - یا حتی به طور کلی با دراپ شیپینگ در اوج خداحافظی نمایید. اما

به جای ترک آن می توانید تست A/B را انجام دهید. تست A/B اصطلاحی است که برای اشاره به آزمایش دو نوع و روش است تا ببینیم کدام یک بهتر عمل می کند. بنابراین وقتی این روش را در سناریوی بالا اعمال می کنید، به جای ضرف نمودن تمام دارایی و آن 1000 دلار در تبلیغات فیس بوک، می توانید بودجه را به 4 قسمت تقسیم کنید و تعدادی را در تبلیغات Google، فیسبوک، اینستاگرام و... قرار دهید تا ببینید کدام یک بهتر نتیجه می دهد. شما می توانید A/B را به معنای واقعی کلمه درهر جزء از کمپین بازاریابی خود و حتی وب سایت خود آزمایش کنید. برای مثال، اگر متوجه شدید که وب سایت شما آنطور که می خواهید نتیجه نمی دهد، می توانید با تغییر وب سایت، رنگ ها، دکمه های CTA (call to action) و غیره، این تست را انجام دهید.

 به تلاش خود ادامه دهید

آیا می دانستید که میانگین موفقیت دراپ شیپینگ بین 10 تا 20 درصد است. این بدان معنی است که از هر 10 نفری که وارد دراپ شیپینگ می شوند، تنها 1 تا 2 نفر در نهایت فروش می کنند. همانطور که می بینید، همیشه شانس یاور افراد نیست و به احتمال زیاد شما نیز در اولین سال ورود به دراپ شیپینگ، به فروش مورد نظر خود دست نخواهید یافت. اما به جای اینکه تسلیم شوید یا به سراغ چیز دیگری بروید، یک رویکرد متفاوت را امتحان کنید. در صورت امکان محصول دیگری را بفروشید. اما به هر حال به تلاش خود ادامه دهید.

آیا خرید یک فروشگاه دراپ شاپینگ مفید است؟

راه اندازی فروشگاه دراپ شیپینگ از صفر همیشه ایده آل نیست. این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که شما یک شغل تمام وقت دارید و می خواهید از طریق دراپ شیپینگ درآمد دیگری نیز داشته باشید، بدون اینکه ساعت های زیادی را صرف آن کنید. در این صورت می توانید یک کسب و کار دراپ شیپینگ را خرید نمایید. خرید از دردسر شروع از صفر و اشتباهات ناشی از آن جلوگیری می کند.

 Flippa و Motioninvest پلتفورم های خوبی برای پیدا کردن یک فروشگاه دراپ شیپینگ برای خرید هستند. البته چند فاکتور مهم را باید هنگام خرید فروشگاه دراپ شیپینگ در نظر بگیرید.

 قدمت دامنه: هر چه قدمت یک دامنه بیشتر باشد بهتر است.
عملکرد: شما می خواهید فروشگاهی بخرید که ترافیک قابل توجه و تبدیل خوبی داشته باشد تا بتوانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.
سازگاری با موبایل: بهتر است وب سایتی را بخرید که سازگار با موبایل باشد چرا که قریب به اتفاق مراجعین شما از طریق موبایل با شما ارتباط پیدا خواهند کرد.

اگر قبلا ثبت نام شده اید؟
وارد شوید

سرفصل‌های دوره